DISTRIBUIȚI

Pentru a-si atinge scopul si pentru a fi eficient, orice plan de marketing solid trebuie sa cuprinda o serie de actiuni complexe, detaliate, care reflecta viziunea companiei cu privire la modalitatile concrete de atingere a obiectivelor stabilite. De aceea, este esential ca fiecare obiectiv specific sa fie descris si analizat in profunzime, astfel incat sa poata fi intocmita o lista cu pasii de actiune. Toate acestea lucruri sunt concentrate in notiunea de “mix de marketing”, adica ansamblul de instrumente controlabile pe care firma le combina pentru a produce pe piata tinta reactia dorita”.

De obicei, in mediul online, mixul de marketing include activitati in zona de reclama platita (Google AdWords si Facebook Ads), reach organic (optimizare SEO si engagement social media), email marketing, branding etc.

Unul dintre principalele instrumente este content marketing-ul, un proces continuu, ce se concentreaza pe construirea unei notorietati a brandului in cadrul audientei sale. Pe scurt, scopul principal al acestei strategii este de a atrage si pastra clientii actuali prin crearea, in mod constant, a unui continut relevant si valoros, cu intentia de a schimba sau consolida comportamentul consumatorului. In plan secund, content marketing-ul are ca obiectiv obtinerea unui numar cat mai mare de referinte si mentiuni in alte site-uri si in retelele de socializare.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ